25 Ağustos 2011 Perşembe

Bret Hart İmzalı DVD Fırsatı

     Sonunda ben de bir Twitter hesabi actim. Az once Bret Hart'in bir tweet'inden dolayi bu konuyu aciyorum. Bret Hart imzali DVD'si icin son 7 gun, hemen siparis edin diyordu Bret Hart. Sitesine girip baktigimda "Wrestling With Shadows 10th Anniversary Edition and The Life and Death of Owen Hart" oldugunu gordum bahsedilen DVD'nin. Bret Hart'in, Vince McMahon ile olan olayini ve Owen Hart'in hazin hikayesini anlatan harika bir DVD. Bret Hart imzali olmasi ise cabasi. Her ne kadar elime gecmesine imkan tanimasam da siparis ettim DVD'yi. Kargo kisminda Turkiye seceneginin olmasi beni sevindirdi. Ayrica Bret Hart bir kod veriyor ve bu kod ile 1$'lik indirim oluyor. Tam fiyati kargo dahil 35$ oluyor. Her ne kadar gercekten elime gecmeyecegini dusunsem de kaybim bu olacak. Eger elime gecer ise Bret Hart imzali harika bir DVD'mi arsivime koyacagim. Eger siz de sansinizi denemek istiyorsaniz asagidaki linklerden herseyi halledebilirsiniz.
NOT : Eger buradan gorupte siparis verirsiniz ve DVD elinize ulasmaz ise ben sorumluluk kabul etmiyorum. 


ürün : http://brethart.com/store/itemview.php5?itemid=4037
indirim kodu : SHADOWSDVD

4 yorum:

  1. Umarım o DVD eline geçer Enes abi.Her ne kadar Bret Hart'ı sevmesemde onun adına imzalı bir DVD'yi evimin köşesine koymak beni gerçektende mutlu ederdi.

    YanıtlaSil
  2. Bir şansımı denesem fena olmaz hani.

    YanıtlaSil
  3. Nasıl olsa denemek bedava bakalım ne olacak

    YanıtlaSil
  4. @Cumhur - Bedava degil denemek. Parasini oduyorsun kredi karti ile. Sonrasi Allah kerim :)

    YanıtlaSil