15 Ağustos 2011 Pazartesi

Kevin Nash is Back! - Alberto Del Rio is Undisputed WWE Champion

     "Wait a minute.. OMG.. Who the hell.. Who the hell is that ? Ke..Ke.. Kevin Nash!" 


     CM Punk haksiz bir sekilde de olsa Undisputed WWE Champion olduktan sonra Kevin Nash ringe geldiginde Michael Cole tam olarak bunlari soylemisti. O anda ben "Obaa.. obaa.. obaa" demekten bu sozleri duymamistim tabiki. Tekrarini izledikten sonra anca farkina vardim. Gece gece oyle sesimi yukseltmisim ki ev halkinin uyanmasina neden oldum. Bu olay oyle bir olay ki, iyi giden SummerSlam'in, kural disi sekilde Punk'in kazanmasi ile bitmesinin ardindan hepimizi ayaga kaldiran bir olay. Mac o sekilde bitince umarim benim gibi bircok kisi de "hayir, boyle bitmemeli" demistir. CM Punk ringe geldiginde, Triple H elini uzattigi anda muhtemelen hepimiz bir Pedigree bekledik. Cunku bu sekilde bitmemeliydi harika ilerlemis olan SummerSlam. Pedigree gelmedi. Ustune ustluk Triple H centilmence sampiyon Punk'in elini havaya kaldirip seyircilere sunuyordu. Alkislar esliginde ringi terkeden Triple H beni o anda hayal kirikligina ugratmisti. Ardindan CM Punk turnbuckle'a cikip sevincini kutluyordur ki...!! Dev bir adam ringde belirdi. Anin saskinligi ve heyecani ile onun Kevin Nash oldugunu anlamak birkac saniye surdu. Yada o bir saniyelik an bana daha uzun geldi. Iste tam o anda Michael Cole ilk basta yazdigin seyleri soyledi. Matt Striker da orda olsa nasil olurdu hayal etmesi bile guzel. CM Punk arkasini dondugu anda Kevin Nash, Clothesline ile ilk darbeyi vurdu. Herkes olayin sokundayken, Nash, Punk'i yerden kaldirdi ve Jackknife Powerbomb ile devre disi birakti. CM Punk yerde yatarken, Kevin Nash ringi terkediyor ve Triple H saskinlik ile ringe dogru geliyordu. Triple H'in suratinda olumsuz bir ifade vardi. Bilmeyenler icin, Triple H ve Kevin Nash, Attitude Era oncesi The Kliq stable'inda birlikteydiler. Herkes "What da hell" seklinde olanlara bakarken herseyin bu kadarla kalmadigi ortaya cikti.

     Benim bile olayin saskinligi ile aklima gelmeyen o anda Alberto Del Rio yaninda hakem ile RAW Money in the Bank briefcase ile cash-in yapmaya geliyordu. Alberto Del Rio, WWE'ye geldigi sureden bugune dek oldukca basarili bir grafik cizdi. Oyle ki, Wrestling Observer Newsletter'dan 2010 yilinin en iyi gimmick'i odulunu aliyordu. 2011'e ise Royal Rumble winner olarak baslayip firsatini WrestleMania'da tepiyordu. Ardindan diger bir firsat olan Money in the Bank'i kazaniyordu. SummerSlam gelene dek hicbir kemer kazanamayan Alberto Del Rio sonunda patlamayi yapiyordu. Cash-in isareti yapiliyor ve Alberto Del Rio hizli bir Enzuigiri ile Punk'i yere gomup pin yapiyordu. 1..2..3..! Alberto Del Rio yeni WWE Champion. Top heel olarak bu firsati degerlendirip sonunda kemere ulasiyor Alberto. Sadece bununla da kalmayip, bundan once olan butun herseyle SummerSlam benden tam puani almayi basariyor. Fanatizm yonu ortaya cikip tekil gurescilerin basarisizliklarindan dolayi SummerSlam'e berbat! rezil! diyenleri ise kiniyorum. Eger Pro Wrestling izliyorsaniz fanatizminizi icinizde yasamalisiniz. Eger X guresci kazandi, Y guresci kaybetti, bu nasil is, rezaletti seklinde konusursaniz FOX bebesi diye hitap edilen kesimden farkiniz kalmaz. Konuya donersek ise, WWE tam bekledigim gibi vasat 2010 yilinin ardindan bomba gibi bir 2011 yili geciriyor. Ozellikle CM Punk'in promosu ile baslayip suana kadar gelen sure icinde coktan buyuk kuskunluklerimizi unutturdular. Cok elestirilen ve sevenlerinin Pro Wrestling'den anlamiyor ilan edilen John Cena bile inanilmaz bir performans sergiledi dunku macta. Wrestling Observer Newsletter'dan Money in the Bank'te ki maclarinda 5 Star match unvanini alan John Cena vs CM Punk'a, dunku mactan dolayi da bir 5 Star daha gelmesi mumkun.

     Sonuc olarak Kevin Nash geri geldi. Alberto Del Rio yeni WWE Champion. Kevin Nash'in ise neden boyle birsey yaptigi konusunda birkac ihtimal var. Alberto'nun korumasi mi, yoksa Stephanie mi onu bunu yapmasi icin ikna etti, yoksa cok daha ayri birsey mi ? Bunun cevabini muhtemelen bu gece RAW'da alacagiz ve bu son paragrafin onemi kalmayacak. Oyle yada boyle bu iki buyuk olay geceyi harika bir sekilde kapatmamiza ve yatagimiza mutlu girmemize neden oldu.

9 yorum:

  1. Michael Cole : Ke..ke..ke..Kevin Nash ! . İnanılmaz bir returndü . Her ne kadar herkes Christian ın kemeri kaybetmesine üzülmüş olsada son 3 maç geceyi kurtarmayı başardı .

    YanıtlaSil
  2. @Muharrem - Herkes ? Christiancilar disinda pek kimsenin uzuldugunu zannetmiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Christian'ın kemeri kaybetmesine ne üzüldüm ne sevindim.Eğer kazansa bile 1 PPV daha koruyamazdı.Orton kazandı, yeni feudlar oluşacak.Kevın Nash harika bir geri dönüş yaptı. Stephanie olayı güzel bir fikir aslında.O hiç aklıma gelmemişti.Bakalım bu Raw'da ne olacak.

    YanıtlaSil
  4. En çok beni son paragraf etkiledi.Nash'in ne için geri döndüğünü,kim tarafından geri döndürüldüğünü olduğundan daha çok merak ettim diyebilirim.Senaryo ise gerçekten yaratıcı.

    YanıtlaSil
  5. Sonunda Üye Olabildim :))
    Kevin Nash in dönmesi çok iyidi fakat Christian bütün bir yaz dönemini SD nın Main Eventerı olarak geçirdi son 2 yıldaki en büyük pushunu aldı ve bence yaz dönemini iyi geçirdi bakın Kane e geçen sene bu dönemler kök söktürmüştü Undertakera ama ne oldu 2 PPV dir maçı yok Kane in sakatlığı bir yana dursun.. WM da da kötü bir maçta gözüktü Orton WHC olmak zorunda şu an çünkü Henry nin aldığı Pushun bir yere sonuçlanması lazım son demek istediğimi anlarsınız umarım..Bu arada SummerSlam 10 Numara PPV oldu inşallah NoC da güzel bir PPV olur...

    YanıtlaSil
  6. Kendi adıma SS'i oldukça beğendim. Orton vs Christian maçı tek kelimeyle muhteşemdi. Tabi Edge'in şovda gözükmeside güzeldi. Ama ne yalan söyleyeyim Jericho'yu şovda aradım. Benim için tek eksik oydu. Cena vs Punk maçında beklediğim gibi Punk kazandı. Diesel'in saldırısı iyi oldu belki ama bana biraz mantıksız geldi. Triple H saldırsa ve Punk cash-in yese sanki daha mantıklı olurdu. Ve de Stephanie McMahon geri döndü. Steph'inde gizli Raw GM olacağını düşünüyorum. Geçen seneki şovdan çok daha iyi oldu ama bana SS 2009 kadar zevk vermedi. Yinede çok iyi bir şov oldu. WWE, son iki PPV(MITB, SS) çok iyi işler yapıyor.

    YanıtlaSil
  7. Geçen yıla göre daha iyiydi. Henry- Sheamus maçının sonu güzeldi. Bryan- Barrett maçı gayet teknikti. Bryan'a 4 moves of doom diyenler oldu. Ben bunu kınadım. Diva maçının sonucu hayal kırıklığına uğrattı. Jimmy Hart'la gönderme yapmaları hoş olmuş. Orton-Christian maçı iyiydi de sanki Christian, Orton'ı tuş etmiş gibi geldi bana. Gecenin sonunda olanlar zaten sürprizdi. İyi senaryo olmuş bence.

    YanıtlaSil
  8. Gerçekten güzel bir yazı olmuş Enes abi açıkcası benimde bu seneki en beğendiğim pay per wiesdi.

    YanıtlaSil
  9. wwe bu aralar güzel işler ypıyor.snunda fanlarının takdirini kazanmaya bşladılar.son iki ppvde müthiş işler çıkardılar.bir tek christianın bu kadar ezilmesi bni çok üzdü.büyük ihtimal nocta güzel geçicek hhh-punk maçı btün ppvyi kurtarır ztn

    YanıtlaSil